ورزش

چالش سم زدایی از پوست در یک هفته برای داشتن پوست شفاف و شاداب

مراقبت از پوست و پاک سازی آن از آلودگی های محیطی، سلول های مرده، سبوم اضافی و… سبب می شود بتوانید با پیری زودرس پوست مقابله کرده و از مبتلا شدن به مسائل پوستی مانند آکنه، حساسیت های پوستی و… جلوگیری کنید. همان طور که با سم زدایی از بدن و دفع سموم از آن...

13 اسفند 1402

5 علت که باید ایربادهای مقرون به صرفه را به جای مدل های گران قیمت خریداری کنید

شما برای استفاده از یک کیفیت صدای فوق العاده و مطلوب نیاز ندارید که کل کیف پولتان را خالی کنید. در این مطلب قصد داریم پنج علت را مطرح کنیم که خرید ایربادهای مقرون به صرفه قیمت خیلی به صرفه تر و منطقی تر از خرید ایربادهای گران است.

28 آبان 1402

مخالفت با درخواست سرمربی تیم ملی!

روزی که امیر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، صحبت از معتبر بودن قرارداد او تا جام ملتهای آسیا بود اما بعدها که بحث احتیاج سرمربی تیم ملی به داشتن زمان بیشتر مطرح شد، این خبر به گوش رسید که امیر قلعه نویی در کوشش است تا فدراسیون فوتبال را مجاب کند که...

19 تیر 1402

پیشنهاد خارجی برای مهاجم پرسپولیس رسید ، سرخ ها اجازه جدایی می دهند؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهادی ازسوی یک تیم خارجی روبرو شده است.

26 خرداد 1402

20 راه خوب خوابیدن، برای زنده ماندن خواب مهمتر است یا غذا؟

خواب برترین زمان استراحت و باز توانی جسم و روح خسته افراد است؛ به شکلی که یک خواب با کیفیت به طرز عجیبی جسم و روح انسان را حال و روز دوباره می بخشد و توان انسان را به صورت قابل توجهی بالا می برد.

5 اردیبهشت 1402

بیانیه تند سازمان خصوصی سازی علیه فتح الله زاده

سازمان خصوصی سازی در بیانیه ای که روز گذشته رئیس این سازمان وعده انتشارش را داده بود، به موضوعات مربوط به مدیریت استقلال پرداخت و در یادداشتی نسبتا طولانی این موضوع را مورد آنالیز قرار داد:

17 فروردین 1402

گرانترین شاسی بلند چینی بمب تازه بازار تهران؟

گرانترین شاسی بلند چینی پس از رونمایی در این کشور بزودی به بازار ایران می آید؟ این پرسشی است که بازار خودرو منتظر پاسخ آن به وسیله مدیران خودرو می ماند. شرکتی که سال قبل با رونمایی از ماشین لاکچری تیگو 8 خبرساز شد. اگرچه آن خودرو همین حالا در بازار تهران...

13 اسفند 1401

بی تفاوتی عجیب مجیدی در امارات به پیشنهاد تیم ملی ، فرهاد تیم یک پرسپولیسی را بهترین آسیا نامید

سرمربی سابق استقلال قبل از دیدار شباب الاهلی دبی به شکل ویژه ای از این تیم تعرفی کرد.

10 اسفند 1401

2 تصویر خاص از کارلوس کی روش در قطر

در شرایطی که السد خود را برای ملاقات با القطر در چارچوب رقابت های لیگ ستارگان آماده می نماید، کارلوس کی روش، سرمربی نو تیم ملی قطر، در تمرین این تیم حاضر شد.

6 اسفند 1401

پرسپولیس صفر ، آلومینیوم صفر

شاگردان یحیی گل محمدی پس از تجربه شکستی پر حاشیه و در حالی که هفته ای جنجالی را پشت سر گذاشته اند، در استادیوم آزادی و مقابل چشم طرفداران خود برابر شاگردان مهدی رحمتی قرار گرفته اند.

15 بهمن 1401

عدم توافق پرسپولیس با مهاجم مدنظر یحیی!

در روز های گذشته باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با مهاجم مصدوم خود انجام داده و میخواهد هرچه زودتر قرارداد عیسی آل کثیر را تمدید کند تا او در تیم پرسپولیس حضور داشته باشد.

11 دی 1401

مردی که با مدرک علوم سیاسی کرواسی را نجات داد

درحالیکه در شروع جام جهانی 2022 انتظار می رفت ستاره بزرگ کروات ها در این جام ستاره های نامداری مثل لوکا مودریچ یا ماتئو کواچیچ باشند، اما با رسیدن جام به مراحل حذفی سنگربان کرواسی نامش را به عنوان ستاره اصلی شطرنجی پوشان عنوان کرد.

19 آذر 1401

وقتی صعود تیم ملی امشب قطعی گردد ... ، واکنش های جالب مردم را زودتر ببینید

این کلیپ حاوی حس فرضی درونی هموطنانمان از ثانیه های پایانی ملاقات تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی 2022 بوده که برای نخستین بار یوزهای ایرانی طعم صعود به مرحله بعدی و حضور در جمع 16 تیم پایانی را می چشند.

9 آذر 1401

منظره ها دیدنی منطقه شگفت انگیز لاداک هند

دهلی، آگرا، جیپور نام این سه شهر را بارها و بارها در میان مقاصد گردشگری هند دیده ایم اما جاذبه های این کشور تنها در این مثلث طلایی خلاصه نمی گردد! دهکده کوهستانی لاداک چهره تازه از هند را به ما نشان می دهد. چهره ای که در آن خبری از عمارت های پر زرق و برق...

7 آذر 1401

ادامه غیبت بیرانوند در تمرین تیم ملی

دروازه بان تیم ملی فوبال کشورمان در تمرین امروز حاضر نشد.

3 آذر 1401

7 علت قانع کننده برای مصرف روزانه اسفناج!

این سبزی تیره رنگ منبع غنی از مواد معدنی، ویتامین ها و سایر ریزمغذی ها است و می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد. مواد مغذی موجود در اسفناج منجر به تقویت تعادل در سالمندان می گردد و برای بهبود عملکرد شناختی نیز مفید است.

9 آبان 1401

تعداد بازیکنان سپاهان در جام جهانی از نگاه سرمربی زردپوشان

ژوزه مورایس درباره شرایط سپاهان و قرار گرفتن این تیم در رتبه دوم جدول گفت: سپاهان اولین تیمی است که به جام باشگاه های دنیا راه یافته که افتخاری است برای باشگاه سپاهان، البته این تاریخی است که ما پشت سر گذاشتیم. نسل جدیدی در راه است تا تاریخی را در فوتبال...

3 آبان 1401

رونالدو از فهرست یونایتد خط خورد

ستاره پرتغالی دنیای فوتبال حق حضور در تمرینات باشگاه منچستریونایتد را ندارد.

29 مهر 1401

گزینه کی روش به جام جهانی نرسید! ، انتخابی که شاید باعث پشیمانی بزرگ گردد!

نتایج ضعیف فولاد و اصطکاک ضمنی با مدیرعامل شاید جواد نکونام را بخاطر رد پیشنهاد کارلوس کی روش پشیمان کند.

25 مهر 1401

عکس ، اولین قهرمانی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در اسپانیا

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان اولین قهرمانی خود را همراه با تیم پالما اسپانیا کسب کرد.

14 شهریور 1401
تعداد: (178)