اخبار صنعت

چالش سم زدایی از پوست در یک هفته برای داشتن پوست شفاف و شاداب

مراقبت از پوست و پاک سازی آن از آلودگی های محیطی، سلول های مرده، سبوم اضافی و… سبب می شود بتوانید با پیری زودرس پوست مقابله کرده و از مبتلا شدن به مسائل پوستی مانند آکنه، حساسیت های پوستی و… جلوگیری کنید. همان طور که با سم زدایی از بدن و دفع سموم از آن...

13 اسفند 1402

چانگان دیپال S7 هیبرید سایپا از سیر تا پیاز ، مشخصات و امکانات Deepal S7 Hybrid

چانگان دیپال S7 هیبرید احتمالاً از طریق گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه اتو اکسپو تهران رونمایی خواهد شد. نمونه های اولیه این خودرو با موتور 235 اسب بخاری در راه ایران هستند که شتابی برابر با 7.7 ثانیه دارند.

29 دی 1402

فاز 11 پارس جنوبی پس از 20 سال وقفه به بهره برداری رسید

وزیر نفت گفت: فاز 11 پارس جنوبی پس از وقفه 20 ساله ظرف دو سال تکمیل و آماده بهره برداری شد.

6 شهریور 1402

پیشنهاد خارجی برای مهاجم پرسپولیس رسید ، سرخ ها اجازه جدایی می دهند؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهادی ازسوی یک تیم خارجی روبرو شده است.

26 خرداد 1402

قیمت چای 2 برابر شد، هشدار نسبت به کمبود چای با ادامه انحصار

واگذاری واردات چای از سوی وزارت جهاد کشاورزی به یک مجموعه خاص از ابتدای سال جاری خبرساز شد.

15 خرداد 1402

وزیر نفت ایران وارد کاراکاس شد

وزارت خارجه ونزوئلا گفت که جواد اوجی وزیر نفت ایران با هدف تقویت روابط در حوزه انرژی به این کشور آمریکای لاتین سفر نموده است.

24 فروردین 1402

عید از خانه کدخدا در محله مجیدیه آغاز می شد!

محله مجیدیه یکی از محله های محبوب شمال شرق تهران است که قدمت آن به دوره قاجار می رسد. در روزگاری این محله از تهران روستایی بود که مثل همه روستاها با کدخدا و کدخدامنشی اداره می شد. کدخدا غالباً فرد بی طرفی بود که بسیاری از دعواها را ختم به خیر می کرد و اهالی...

6 فروردین 1402

هیولا های دنیای ماشین با این دستگاه ها ساخته شدند!

بسیاری از غول های خودروسازی دنیا خداحافظی از دنیای پیشرانه های احتراقی را ناممکن می دانند. برند های مختلف در سراسر دنیا همچنان به سرمایه گذاری هنگفت روی توسعه موتور های بنزینی ادامه می دهند تا کمترین مصرف سوخت و برترین عملکرد فنی فراهم گردد. بین سال...

1 فروردین 1402

پنتاگون احتمال فرازمینی بودن اشیاء پرنده در کانادا را رد نکرد ، پای موجودات فضائی در میان است؟

رئیس مرکز فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی با بیان اینکه مطمئن نیستند اشیاء پرنده روزهای اخیر در آسمان بالن بودند، احتمال وجود منشأ فرازمینی برای آنها را رد نکرد.

24 بهمن 1401

پرسپولیس صفر ، آلومینیوم صفر

شاگردان یحیی گل محمدی پس از تجربه شکستی پر حاشیه و در حالی که هفته ای جنجالی را پشت سر گذاشته اند، در استادیوم آزادی و مقابل چشم طرفداران خود برابر شاگردان مهدی رحمتی قرار گرفته اند.

15 بهمن 1401

کویر مصر، افسونی که هرگز رهایتان نخواهد کرد !

دکتر آلفونس گابریل جغرافیدان و جهانگرد اتریشی (متولد 1982) می گوید : کویر کسی را که یک بار اسیر افسونش شده باشد هرگز رها نخواهد کرد. این جمله ای است که پس از دیدن کویر مصر به آن ایمان پیدا خواهید کرد. افسون آسمان مصر تا پایان عمرتان بارها و بارها شما را به...

4 بهمن 1401

میراث فرهنگی از سال 1389 فرصت کاوش در محوطه باستانی سد چم شیر را داشته است

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، میراث فرهنگی از سال 1389 فرصت کاوش در محوطه باستانی سد چم شیر را داشته است.

27 دی 1401

شرایط فروش فوق العاده و ثبت نام 4 محصول ایران خودرو

نمایندگی های ایران خودرو از روز گذشته همزمان با شروع فروش فوق العاده چهار محصول این شرکت با ازدحام جمعیت روبرو شدند. اما چرا مردم به نمایندگی ها هجوم آوردند؟

23 دی 1401

چگونه از بروز سوختگی در بچه ها پیشگیری کنیم؟

بچه ها یکی از گروه های در معرض خطر سوختگی محسوب می شوند و بر این اساس باید در خانه، مراسم ها و حتی جشن تولد ها مراقب بود تا به وسیله وسایل اشتعال زا آسیب نبینند.

9 دی 1401

وقتی ماهی ها طعمه تکنولوژی تشخیص چهره می شوند ، سریع ترین راه چاره شناسایی بیماری های خطرناک دریایی

به نظر می رسد تکنولوژی تشخیص چهره تنها برای نسان ها کاربرد ندارد و حتی حیوانات نیز با این تکنولوژی قابل رصد و ارزیابی هستند.

28 آذر 1401

مسکن دولتی ماهی 20 میلیون!

تابستان سال گذشته همزمان با شروع به کار دولت سیزدهم، فراوری مسکن و انتها دادن به بخشی از کابوس اجاره نشینی برای مستاجران در سراسر کشور به عنوان یکی از سیاست ها و اهداف کلان دولت مطرح شد. این تصمیم دولت که پشتوانه قانون جهش فراوری مسکن مصوب مجلس شورای...

13 آذر 1401

واکسیناسیون بیش از 8 میلیون قطعه طیور علیه بیماری آنفولانزای پرندگان در اردبیل

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 8 میلیون قطعه طیور علیه بیماری آنفولانزای پرندگان در استان واکسینه شده است.

12 آذر 1401

منظره ها دیدنی منطقه شگفت انگیز لاداک هند

دهلی، آگرا، جیپور نام این سه شهر را بارها و بارها در میان مقاصد گردشگری هند دیده ایم اما جاذبه های این کشور تنها در این مثلث طلایی خلاصه نمی گردد! دهکده کوهستانی لاداک چهره تازه از هند را به ما نشان می دهد. چهره ای که در آن خبری از عمارت های پر زرق و برق...

7 آذر 1401

توزیع نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل بصورت الکترونیکی توزیع شد.

12 آبان 1401

آمار وحشتناک کشته ها در ایران بر اثر آلودگی هوا ، خسارت ناشی از آلودگی هوا بیش از 11 میلیارد دلار! ، چرا وضع هوا در کشورمان به این مرحله رسید؟

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست می گوید: ما نه تنها در کانون های خارجی، بلکه در مدیریت کانون های داخلی فراوری ریزگرد هم پیروز نبوده ایم. باید بپذیریم در مورد مقابله با بیابان زایی و جلوگیری از تخریب سرزمین خیلی کوشش نکردیم.

6 آبان 1401
تعداد: (149)