اخبار اقتصادی

چانگان دیپال S7 هیبرید سایپا از سیر تا پیاز ، مشخصات و امکانات Deepal S7 Hybrid

چانگان دیپال S7 هیبرید احتمالاً از طریق گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه اتو اکسپو تهران رونمایی خواهد شد. نمونه های اولیه این خودرو با موتور 235 اسب بخاری در راه ایران هستند که شتابی برابر با 7.7 ثانیه دارند.

29 دی 1402

5 علت که باید ایربادهای مقرون به صرفه را به جای مدل های گران قیمت خریداری کنید

شما برای استفاده از یک کیفیت صدای فوق العاده و مطلوب نیاز ندارید که کل کیف پولتان را خالی کنید. در این مطلب قصد داریم پنج علت را مطرح کنیم که خرید ایربادهای مقرون به صرفه قیمت خیلی به صرفه تر و منطقی تر از خرید ایربادهای گران است.

28 آبان 1402

زارع پور: شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت در کوشش هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمود: ما شب و روز در کوشش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا خاتمه سال حداقل 8 میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.

31 خرداد 1402

قیمت چای 2 برابر شد، هشدار نسبت به کمبود چای با ادامه انحصار

واگذاری واردات چای از سوی وزارت جهاد کشاورزی به یک مجموعه خاص از ابتدای سال جاری خبرساز شد.

15 خرداد 1402

رونمایی از نسخه خطی و نفیس شاهنامه در آرامگاه بوعلی سینا

در این آیین پس از اجرای هنرمندانه سیدمهرداد کاووسی، حاضران شاهد اجرای شاهنامه خوانی به وسیله گروه دانش آموزی ایراندخت بودند.

26 اردیبهشت 1402

صفر تا 100 نوبت دهی و دریافت خودرو های داخلی

در هفته ای که گذشت جزئیات نوبت دهی خودرو های داخلی و فرآیند تحویل بخشی از خودرو ها آغاز شد. در این گزارش به بعضی از نکات مهمی که متقاضیان باید از آن اطلاع داشته باشند پرداخته شده است.

1 اردیبهشت 1402

قیمت های عجیب و غریب آپارتمان در منطقه ها مختلف مرکز؛ از متری 160 تا 95 میلیون تومان

در شرایطی که بعضی قیمت های پیشنهادی در بازار مسکن منطقه ها میانی شهر تهران از نرخ معاملات واقعی در شمال تهران فراتر رفته است، واسطه های ملکی می گویند که هیچ نوع معاملاتی در نرخ های اعلامی بعد از عید در منطقه ها میانه و جنوب تهران انجام نمی گردد و قیمت...

29 فروردین 1402

چرا دیزنی ساخت انیمیشن غول پیکر را متوقف کرد؟

دیزنی سال 2015 از ساخت انیمیشن جدیدی به نام غول پیکر (Gigantic) اطلاع داد و حتی علامت تجاری و تصویری مفهومی از آن را به نمایش گذاشت تا اینکه دو سال بعد، فراوری این پروژه به طور کامل متوقف شد. چه اتفاقی برای این انیمیشن رخ داد؟

26 فروردین 1402

راهنمای خرید برترین گوشی نوکیا تا 5 میلیون (اسفند 1401)

بیشتر کاربران، برند موبایل نوکیا را با گوشی های ساده و فیچرفون های معروف این شرکت به یاد می آورند. این شرکت فلاندی فعال در حوزه فناوری اگرچه مانند گذشته کاربران و هواداران زیادی ندارد، اما در بازار گوشی های هوشمند میان رده محصولات باکیفیتی را روانه بازار...

24 اسفند 1401

گرانترین شاسی بلند چینی بمب تازه بازار تهران؟

گرانترین شاسی بلند چینی پس از رونمایی در این کشور بزودی به بازار ایران می آید؟ این پرسشی است که بازار خودرو منتظر پاسخ آن به وسیله مدیران خودرو می ماند. شرکتی که سال قبل با رونمایی از ماشین لاکچری تیگو 8 خبرساز شد. اگرچه آن خودرو همین حالا در بازار تهران...

13 اسفند 1401

قیمت نو محبوب ترین صبحانه ایرانی، یک دست کله پاچه چند؟

آلایش های دامی طی چندماه اخیر به موازات رشد قیمت گوشت قرمز، افزایش نرخ داشته است.

14 بهمن 1401

مورد عجیب ایمنی در بیمارستان های کشور ، بیمارستان سوانح سوختگی در تهران 10 بار اخطار آتش نشانی گرفته است

مدیرکل منابع فیزیکی وزارت بهداشت گفت: تامین ایمنی حریق بیمارستان ها که مورد تایید سازمان آتش نشانی قرار گیرد، برای بسیاری از بیمارستان ها به ویژه بیمارستان های دولتی هزینه بر بوده که سازمان برنامه و بودجه باید اقدام جدی در این زمینه انجام دهد.

10 بهمن 1401

میراث فرهنگی از سال 1389 فرصت کاوش در محوطه باستانی سد چم شیر را داشته است

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، میراث فرهنگی از سال 1389 فرصت کاوش در محوطه باستانی سد چم شیر را داشته است.

27 دی 1401

شرایط فروش فوق العاده و ثبت نام 4 محصول ایران خودرو

نمایندگی های ایران خودرو از روز گذشته همزمان با شروع فروش فوق العاده چهار محصول این شرکت با ازدحام جمعیت روبرو شدند. اما چرا مردم به نمایندگی ها هجوم آوردند؟

23 دی 1401

راهنمای خرید هدفون و هندزفری اورجینال

اگر قصد خرید هدفون دارید و در حال تحقیق برای خرید برترین هدفون مطابق با نیازهای خود هستید، احتمالا پس از جستجو در اینترنت یا مراجعه به بازار، با گزینه های متعددی در اشکال متنوع و با ویژگی های مختلفی روبرو می شوید که شما را سردرگم می نمایند. اما نگران نباشید...

19 دی 1401

مسکن دولتی ماهی 20 میلیون!

تابستان سال گذشته همزمان با شروع به کار دولت سیزدهم، فراوری مسکن و انتها دادن به بخشی از کابوس اجاره نشینی برای مستاجران در سراسر کشور به عنوان یکی از سیاست ها و اهداف کلان دولت مطرح شد. این تصمیم دولت که پشتوانه قانون جهش فراوری مسکن مصوب مجلس شورای...

13 آذر 1401

واکسیناسیون بیش از 8 میلیون قطعه طیور علیه بیماری آنفولانزای پرندگان در اردبیل

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 8 میلیون قطعه طیور علیه بیماری آنفولانزای پرندگان در استان واکسینه شده است.

12 آذر 1401

منظره ها دیدنی منطقه شگفت انگیز لاداک هند

دهلی، آگرا، جیپور نام این سه شهر را بارها و بارها در میان مقاصد گردشگری هند دیده ایم اما جاذبه های این کشور تنها در این مثلث طلایی خلاصه نمی گردد! دهکده کوهستانی لاداک چهره تازه از هند را به ما نشان می دهد. چهره ای که در آن خبری از عمارت های پر زرق و برق...

7 آذر 1401

توزیع نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل بصورت الکترونیکی توزیع شد.

12 آبان 1401

آمار وحشتناک کشته ها در ایران بر اثر آلودگی هوا ، خسارت ناشی از آلودگی هوا بیش از 11 میلیارد دلار! ، چرا وضع هوا در کشورمان به این مرحله رسید؟

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست می گوید: ما نه تنها در کانون های خارجی، بلکه در مدیریت کانون های داخلی فراوری ریزگرد هم پیروز نبوده ایم. باید بپذیریم در مورد مقابله با بیابان زایی و جلوگیری از تخریب سرزمین خیلی کوشش نکردیم.

6 آبان 1401
تعداد: (237)