سینما

آیفون 16 با این 5 تغییر برای قدرت نمایی آماده می گردد، عکس

آیفون های نسل تازه در راهند؛ گوشی هایی که با چاشنی هوش مصنوعی می خواهند رقابت با برترین ها را وارد مرحله تازهی نمایند.

27 اسفند 1402

اولین پیاده روی فضایی اعراب در تاریخ؛ فضانورد اماراتی از ایستگاه بین المللی خارج شد

مرکز فضایی محمد بن راشد امارات عربی متحده گفت که سلطان النیادی اولین پیاده روی فضایی اعراب در طول تاریخ را با لباس فضایی که پرچم امارات را نشان می دهد، انجام خواهد داد. این مرکز، این اتفاق را یک نقطه عطف تاریخی خواند.

9 اردیبهشت 1402

20 راه خوب خوابیدن، برای زنده ماندن خواب مهمتر است یا غذا؟

خواب برترین زمان استراحت و باز توانی جسم و روح خسته افراد است؛ به شکلی که یک خواب با کیفیت به طرز عجیبی جسم و روح انسان را حال و روز دوباره می بخشد و توان انسان را به صورت قابل توجهی بالا می برد.

5 اردیبهشت 1402

چرا دیزنی ساخت انیمیشن غول پیکر را متوقف کرد؟

دیزنی سال 2015 از ساخت انیمیشن جدیدی به نام غول پیکر (Gigantic) اطلاع داد و حتی علامت تجاری و تصویری مفهومی از آن را به نمایش گذاشت تا اینکه دو سال بعد، فراوری این پروژه به طور کامل متوقف شد. چه اتفاقی برای این انیمیشن رخ داد؟

26 فروردین 1402

راهنمای خرید برترین گوشی نوکیا تا 5 میلیون (اسفند 1401)

بیشتر کاربران، برند موبایل نوکیا را با گوشی های ساده و فیچرفون های معروف این شرکت به یاد می آورند. این شرکت فلاندی فعال در حوزه فناوری اگرچه مانند گذشته کاربران و هواداران زیادی ندارد، اما در بازار گوشی های هوشمند میان رده محصولات باکیفیتی را روانه بازار...

24 اسفند 1401

گرانترین شاسی بلند چینی بمب تازه بازار تهران؟

گرانترین شاسی بلند چینی پس از رونمایی در این کشور بزودی به بازار ایران می آید؟ این پرسشی است که بازار خودرو منتظر پاسخ آن به وسیله مدیران خودرو می ماند. شرکتی که سال قبل با رونمایی از ماشین لاکچری تیگو 8 خبرساز شد. اگرچه آن خودرو همین حالا در بازار تهران...

13 اسفند 1401

رازگشایی از یک پدیده عجیب : نورهای آسمان در لحظه زلزله!

راز نهفته در نورهای اسرارآمیز پیش از وقوع زلزله چیست؟ آنها از کجا می آیند؟

22 بهمن 1401

کویر مصر، افسونی که هرگز رهایتان نخواهد کرد !

دکتر آلفونس گابریل جغرافیدان و جهانگرد اتریشی (متولد 1982) می گوید : کویر کسی را که یک بار اسیر افسونش شده باشد هرگز رها نخواهد کرد. این جمله ای است که پس از دیدن کویر مصر به آن ایمان پیدا خواهید کرد. افسون آسمان مصر تا پایان عمرتان بارها و بارها شما را به...

4 بهمن 1401

سینمای 2022 ، 7 قاب از فیلم بنشی های اینیشرین ساخته مارتین مک دونا

بنشی های اینیشرین (The Banshees of Inisherin) یک تراژدی-کمدی سیاه است و همان امضایی را دارد که پیش از این بر فیلم های دیگر مارتین مک دونا نقش بسته بود.

21 دی 1401

منظره ها دیدنی منطقه شگفت انگیز لاداک هند

دهلی، آگرا، جیپور نام این سه شهر را بارها و بارها در میان مقاصد گردشگری هند دیده ایم اما جاذبه های این کشور تنها در این مثلث طلایی خلاصه نمی گردد! دهکده کوهستانی لاداک چهره تازه از هند را به ما نشان می دهد. چهره ای که در آن خبری از عمارت های پر زرق و برق...

7 آذر 1401

روش پخت خوراک مرغ با خرما

طرز تهیه خوراک مرغ با خرما در یک برنامه تلویزیونی به تصویر کشیده شد.

20 آبان 1401

ویدئوی جعل عمیق یا دیپ فیک که گیجتان می نماید! ویدئوی اسکارلت جوهانسون واقعی است یا الیزابت اولسن؟

به تازگی یک ویدئو از اسکارلت جوهانسون و الیزابت اولسن، در کنار هم اینترنت را به چالش کشیده تا بینندگان آن ببینند آیا می توانند تشخیص دهند کدام یک واقعی است.

11 آبان 1401

روش پخت نان برنجی کرمانشاهی

نان برنجی یکی از شیرینی های معروف کرمانشاه است که به عنوان سوغاتی این شهر هم شناخته می گردد.

16 مهر 1401

مستند تروکاژ؛ نحوه مدیریت سلبریتی ها در سینمای غرب

نبود سازوکار قانونی برای کنترل هنرمندان در صنعت سینما و تلویزیون موجب شده تا قدرت سلبریتی ها فراتر از سازمان های رسانه ای شود.

9 مهر 1401

سقوط هواپیما و مرگ خلبان در پرواز نمایشی

مسابقات پرواز نمایشی که روز یکشنبه در استان نوادای آمریکا برگزار گردید، به علت سقوط یک هواپیما و مرگ خلبان آن، نیمه کاره ماند.

30 شهریور 1401

13 تا 23ساله ها کلیپ بسازند؛ جایزه بگیرند

مسابقه ساخت کلیپ باعنوان شهر من پر از جذابیت برای گروه سنی نوجوانان و جوانان برگزار می گردد.

24 شهریور 1401

تصاویر ، عوامل فیلم شب، داخلی، دیوار بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز

امروز جشنواره فیلم ونیز، شاهد حضور نوید محمدزاده، دایانا حبیبی و وحید جلیلوند، عوامل فیلم شب، داخلی، دیوار بر روی فرش قرمز خود بود.

20 شهریور 1401

رزیدنت اویل 6 نتیجه تکامل طبیعی این سری بود؛ اکشن محض

زمانی که ششمین نسخه رزیدنت اویل در سال 2012 عرضه شد، با واکنش های نه چندان مثبتی از سوی بازیکنان و منتقدان روبرو شد. این بازی به عقیده بسیاری یکی از بدترین نسخه های این مجموعه ترس و بقا محسوب می گردد. از طرفی این بازی باعث شد تا کپ کام برای ساخت نسخه شماره...

23 مرداد 1401

5 تا از دیدنی ترین منطقه ها کانادا که شبیه کارت پستال است

مخصوصا اگر زمان کمی در طول سال برای انجام این کارها داشته باشید. اگر اهل کانادا هستید، مطمئنا می دانید بلافاصله پس از ترک منزل تان فهرست بلندی از مقصدهای دیدنی و زیبا انتظار شما را می کشند. جاذبه هایی که در این متن برای گشت و گذار به آن ها اشاره خواهد شد،...

12 مرداد 1401

بازیگر نقش جاوید و عاطفه در سریال یاغی کیست؟

سریال یاغی به لطف جاوید، اسی قلک، عاطفه، خلیل، بهمن و... به یکی از پربازدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی بدل شده است. سریال که پنج قسمت از آن منتشر شده و قرار است پنجشنبه دوم تیرماه ششمین قسمت هم منتشر گردد.

29 تیر 1401
تعداد: (78)