وزارت میراث فرهنگی اجازه ساخت بیش از سه طبقه در محله جوانمرد قصاب را نمی دهد

به گزارش راهنمای مدرسه، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، وزارت میراث فرهنگی اجازه ساخت بیش از سه طبقه در محله جوانمرد قصاب را نمی دهد.

وزارت میراث فرهنگی اجازه ساخت بیش از سه طبقه در محله جوانمرد قصاب را نمی دهد

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از محله گردی اش از محله جوانمرد قصاب در منطقه 20 گفت: 8500 خانوار و 30 هزار شهروند در این محله سکونت می نمایند که اهالی از دوره سوم و چهارم شورای شهر به خوبی یاد می نمایند، چرا که در این دوره 17 بوستان احداث شده و سبب ایجاد رضایت مردم شده است اما باید در نگهداری و روشنایی بوستان ها سرمایه گذاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این محله چند نقطه فرسوده وجود دارد که در این دوره مدیریت شهری این نقاط از طرح خارج شده و امکان نوسازی برای مردم فراهم شده است، اظهار کرد: اما مسئله این است که وزارت میراث فرهنگی تنها مجوز ساخت سه طبقه می دهد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از دوره مدیریت شهری قبل نوسازی مسجد قدیمی محله شروع شده و هشت میلیارد تومان هم در سال 97 به وسیله پیمانکار هزینه شده، گفت: قرار بوده یک زمین به پیمانکار تحویل داده گردد؛ اما با توجه به اینکه شورا این زمین را باغ تشخیص داده پیمانکار حالا با مشکل روبرو شده است و این در حالیست که یکی از درخواستهای اهالی محله جوانمرد قصاب علاوه بر حل مشکل این مسجد، ایجاد زمین چمن و فضایی برای بازی بچه ها بود.

وی با بیان اینکه در دوره پنجم هیچ کاری برای مردم این محل صورت نگرفته و در این دوره مدیریت شهری اقداماتی اجرا شده است که امیدواریم این اقدامات توسعه یابد، اضافه نمود: در نظافت معابر این محله مسائلی وجود دارد که باید برطرف گردد، چرا که یا مخازن زباله ندارند و یا مخازنی که وجود دارد مشکل دارند و شیرآبه در محله سرازیر است.

امانی با بیان اینکه حضور اتباع در این محله یکی دیگر از مسائل این محله است، گفت: در بعضی محلات با مشکل وجود دکلهای برق و انسداد معابر روبرو هستیم که به وضوح قابل مشاهده بود.

منبع: همگردی

به "وزارت میراث فرهنگی اجازه ساخت بیش از سه طبقه در محله جوانمرد قصاب را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت میراث فرهنگی اجازه ساخت بیش از سه طبقه در محله جوانمرد قصاب را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید