توزیع نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل

به گزارش راهنمای مدرسه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل بصورت الکترونیکی توزیع شد.

توزیع نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل

سید حجت مدنی گفت: در هفت ماهه نخست امسال، نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در سطح منطقه بصورت الکترونیکی توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل درباره توزیع الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی در منطقه گفت: در بازه زمانی یاد شده 7 هزار و 691 تن گاز مایع در سراسر استان تامین و توزیع شده است که با بررسی و مقایسه مصرف این فرآورده در این مدت در قیاس با مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش مشاهده می گردد.

مدنی هدف از اجرای این طرح را تامین و رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان های منطقه اظهار داشت.

او تاکید نمود: با اجرای این طرح، گاز مایع به وسیله کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت نام کردند توزیع خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل افرادی که تا به امروز در این سامانه ثبت نام نکرده اند نیز می توانند بدون واسطه و به صورت غیر حضوری، با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت نام نمایند و سیلندر گاز مایع خود را با نرخ مصوب وزارت صمت به وسیله کارت خوان و با دریافت رسید سوخت خریداری نمایند.

راهنمای مدرسه اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع نزدیک به 8 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید