یونیفرم مسابقات جهانی پومسه از مواد بازیافتی ساخته می گردد

به گزارش راهنمای مدرسه، لباس ورزشکاران حاضر در مسابقات جهانی تکواندو پومسه 2022 در گویانگ کره جنوبی از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته خواهد شد.

یونیفرم مسابقات جهانی پومسه از مواد بازیافتی ساخته می گردد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی راهنمای مدرسه، 330 دست لباس پومسه که قرار است به وسیله شرکت نمایندگان در مسابقات دنیای پومسه 2022 در گویانگ کره جنوبی پوشیده گردد، از پارچه های ساخته شده از بطری های پلاستیکی دور ریخته شده تهیه خواهد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، لباس های بخش غیرمسابقه ای به حدود 700 نفر از جمله داوطلبان و برگزارنمایندگان مسابقات ارائه می گردد و این لباس ها نیز از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته خواهند شد.برای ساخت یک یونیفرم به 15 بطری 500 میلی لیتری احتیاج است.

مقامات شهر گویانگ گفتند که قصد دارند با در نظر گرفتن سه کلمه کلیدی این رقابت ها یعنی صلح، محیط زیست و اقتصاد از پارچه بازیافتی استفاده نمایند. این اولین بار است که در کره جنوبی چنین کاری انجام می گردد.

تخمین زده می گردد که حدود 2000 ورزشکار از بیش از 70 کشور در این مسابقات شرکت نمایند که قرار است از 21 تا 24 آوریل سال آینده در مرکز نمایشگاه های بین المللی کره در گویانگ برگزار گردد. 275 مدال در 36 فرم توزیع خواهد شد.

مسابقات دنیای تکواندو پومسه به صورت 2 سالانه برگزار می گردد و در ماه می 2020، این شهر در استان گیونگگی به عنوان محل برگزاری مسابقات 2022 انتخاب شد.

دوره قبل مسابقات در 2020 قرار بود در هرنینگ دانمارک برگزار گردد، اما به علت شیوع ویروس کرونا لغو و با افتتاحیه مسابقات دنیای آنلاین تکواندو پومسه جایگزین آن شد.

بیشتر بخوانید

  • داور بین المللی تکواندو هندوستان مسلمان شد
  • صعود پومسه رو های کشورمان به فینال مسابقات تکواندوی قهرمانی دنیا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یونیفرم مسابقات جهانی پومسه از مواد بازیافتی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیفرم مسابقات جهانی پومسه از مواد بازیافتی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید