نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال برای فدارسیون فرق نمی کند

به گزارش راهنمای مدرسه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی در مورد نحوه تصمیم گیری برای روش برگزاری لیگ برتر مردان سال 1400، گفت: همانگونه که اطلاع دارید خردادماه امسال جلسه ای با حضور نمایندگان باشگاه های لیگ رجحان برگزار کردیم و در آن جلسه مقرر شد که بر اساس آئین نامه، مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار گردد.

نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال برای فدارسیون فرق نمی کند

وی با بیان این که نیم فصل نخست را به روش مصوب در این نشست پشت سر گذاشتیم، اما بعضی تیم ها انتقاداتی به این روش داشتند، اضافه نمود: نگاه فدراسیون و سیاست شخص دکتر داورزنی استفاده از خرد جمعی در راستای برترین بهره وری برای برگزاری لیگ ها و احترام به نظر باشگاه ها است.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: به همین علت یک بار دیگر در راستای همکاری با باشگاه ها نامه ای ارسال کردیم و دو روش پیشنهاد دادیم و تیم ها تا انتها وقت اداری امروز یکشنبه نظرات خود را کتبا اعلام کردند.

وی توضیح داد: از مجموع 14 تیم که در این نظرسنجی شرکت کردند، هشت تیم با برگزاری به روش دور رفت و غیر متمرکز موافقت خود را اعلام کردند و شش تیم هم خواستار برگزاری به روش دوم (متمرکز) بودند. با این شرایط منطقی است که در راستای احترام به نظر اکثریت باشگاه ها، بازی ها به روش دور رفت برگزار خواهد شد و انتها اسفندماه نیز انتها لیگ برتر است.

تقوی در پاسخ به اینکه آیا روش برگزاری لیگ برتر مردان برای فدراسیون فرقی داشت؟ گفت: برای فدراسیون والیبال هیچ فرقی نمی کرد که لیگ برتر را به چه روشی برگزار کند. منطقی است که تمام توان و کوشش فدراسیون برای تأمین منافع و آرامش باشگاه ها در چارچوب قانون است، ولی خوب به نظر می رسد تعداد کسانی که به این نحوه برگزاری اعتراض داشتند، کمتر از کسانی است که موافق برگزاری بودند. در ابتدای فصل نیز خود تیم ها با این نحوه برگزاری موافقت کردند.

وی با یادآوری این که فدراسیون آمادگی خود را برای هر دو روش اعلام نموده بود، گفت: سال گذشته با توجه به شرایط لیگ برتر را به صورت متمرکز برگزار کردیم و سال جاری نیز با توجه به مصوبه نشست خردادماه به روش رفت و برگشت. بنابراین روش برگزاری هیچ فرقی برای فدراسیون ندارد و ما فقط در پی برگزاری لیگی با کیفیت با توجه به شرایط و با رعایت حقوق باشگاه ها هستیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال با تاکید مجدد بر این که انتها اسفندماه انتها لیگ برتر خواهد بود، درباره ملاقات نهایی این رقابت ها نیز گفت: نظر باشگاه ها برای ملاقات فینال دو برد از سه مسابقه بود و فدراسیون هم با این روش موافق است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال برای فدارسیون فرق نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال برای فدارسیون فرق نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید