راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین دستگاه های الپتیکال

به گزارش راهنمای مدرسه، وقتی به فصل بهار و تابستان نزدیک می شویم، بسیاری از ما تصمیم می گیریم وزن خود را کاهش دهیم. از ماجرای همیشگی از شنبه رژیم می گیرم که بگذریم، می رسیم به ماجرای چگونه باید وزن کم کنم. درواقع رژیم گرفتن می تواند یک روش گذرا باشد که پس از مدتی نیز بر اثر خستگی متوقف می گردد. اما روش دوم که استفاده از روش های ورزشی است می تواند یک شیوه بسیار موثر در جریان روند کاهش وزن باشد.

راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین دستگاه های الپتیکال

به گزارش راهنماتو، بسیاری از افراد مایلند برای کاهش وزن دستگاه های ورزشی استفاده نمایند، اما قیمت بعضی از این دستگاه ها به حدی بالا است که عملا از خرید این دستگاه ها پشیمان می شوند. با توجه به قیمت بسیار بالای بعضی دستگاه ها از جمله تردمیل نمی توان انتظار داشت در بازار به یک محصول ورزشی برقی با قیمت مناسب رسید، بنابراین می توانیم به سراغ دستگاهی برویم که هم هوادار زیاد دارد و هم خریدش می تواند ارزان باشد.

یکی از دستگاه های محبوب کاهش وزن در بازار، دستگاه الپتیکال است که بعضی به آن اسکی مقاومت می گویند. در ادامه من 5 دستگاه اسکی مقاومت را گلچین نموده ام که می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد:

مینی بایک منولی (قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

اولین دستگاهی که قصد دارم معرفی کنم، ارزان ترین دستگاه است. مینی بایک منولی که حدود 3 میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد. این محصول امکان سنجش سرعت، مسافت، کالری و زمان را دارد. این مینی بایک طراحی بسیار ساده و ابتدایی دارد، اما به لحاظ قابلیت ها در شرایط قابل قبولی واقع شده است. این مینی بایک قابلیت اتصال به بلوتوث را داراست. از مهمترین ویژگی های این مینی بایک می توان به نمایشگر ال سی دی اشاره نمود.

طبیعیست که قیمت مناسب قیمت این مینی بایک توجیه نماینده امکانات ساده و محدودش خواهد بود، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از افراد پس از معرفی این محصولات، تصمیم بگیرند روی گزینه اول متوقف شوند. اما باید این را هم بگویم که، چون این محصول دسته ندارد، ممکن است برای اشخاصی که برای حفظ تعادل، با مشکلاتی مواجهند چندان مناسب نباشد.

دستگاه الپتیکال پروتئوس مدل NUVOLA E4 (قیمت حدودی: 8 میلیون و هشتصد هزار تومان)

این دستگاه الپتیکال دارای نمایشگر LCD و درجات مقاومت سرعت است. این دستگاه 8 حالت مقاومتی جهت پدال زدن سخت و آسان دارد و از سایر ویژگی های آن می توان به نمایشگر LCD اشاره نمود.

این دستگاه نسبت به دستگاه قبلی یک پیشرفت قابل توجه دارد، یعنی عهم دسته های ورزشی دارد و هم قابلیت های تنظیمی متنوع. این دستگاه دارای دو دسته ثابت و دو دسته متحرک و سیستم حجم و چربی سنج و ریکاوری قلب است. این دستگاه دارای نشانگر زمان، مسافت، کالری، ضربان قلب و سرعت است.

نوع استفاده از این دستگاه باشگاهی و خانگی (ورزشی و لاغری) و از نوع فاقد زین است. نوع سیستم این محصول مغناطیسی و وزن آن 43 کیلوگرم است.

الپتیکال خانگی پروتئوس مدل Nuvola E3 (قیمت حدودی: 9 میلیون و سیصد هزار تومان)

سومین دستگاهی که برای شما انتخاب کردم، دستگاه الپتیکال خانگی پروتئوس است. ابعاد این دستگاه ورزشی 150*60*130 سانتی متر است. این دستگاه تحت لیسانس تایوان است و تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. از سایر عملکرد های مهم این دستگاه می توان به نمایش ضربان قلب به وسیله دست و هشت سطح مقاومت اشاره نمود.

کاربرد این محصول در بخش های تناسب اندام، بهبود سلامت عمومی، افزایش سوخت ساز و قدرت بدنی، کاهش چربی های مضرر و قند است. اگرچه این محصول برای کاربرد های خانگی طراحی شده است، با این وجود کاملا حرفه ای و پرقدرت عمل می نماید.

الپتیکال خانگی مگنتی آذیموس مدل AZE240 (قیمت حدودی: 9 میلیون و هفتصد هزار تومان)

دستگاه الپتیکال خانگی آذیموس سومین دستگاهی است که انتخاب کردم تا به شما معرفی کنم. ابعاد این دستگاه L-110*W-60*H-150 سانتی متر است. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به نمایشگر اشاره نمود. نمایشگر این دستگاه دارای اطلاعات زمان، سرعت، ضربان قلب، کالری، مسافت و نمایشگر LCD است. حداکثر تحمل وزن این دستگاه 120 کیلوگرم و وزن دستگاه 30 کیلوگرم است.

این دستگاه به لحاظ طراحی و ارگونومی در جایگاه خوبی واقع شده است و کاربران می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده نمایند. این دستگاه الپتیکال را می توان نمونه یک میان رده ارزان عالی دانست.

الپتیکال مگنتی آذیموس مدل 8518HA (قیمت حدودی: 10 میلیون تومان)

به سراغ آخرین و گران قیمت ترین دستگاه الپتیکال لیست برویم. این دستگاه در ابعاد 94x62x170 سانتی متر طراحی شده است و مکانیزم مگنت 8 حالته دارد. یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه را می توان استند موبایل دانست. این محصول دارای پایه جهت تنظیم ارتفاع است و چرخ های زیر آن به جا به جایی آسان محصول یاری می نماید.

ظرفیت وزنی این محصول 120 کیلوگرم است. از قابلیت های مجذوب کننده این دستگاه می توان به نمایش ضربان قلب اشاره نمود. وزن این دستگاه 33 کیلوگرم است. این دستگاه هم به لحاظ ویژگی های ظاهری و ارگونومی و هم به لحاظ ویژگی های کاربردی از بهترین محصولات موجود در بازار محسوب می گردد.

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین دستگاه های الپتیکال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین دستگاه های الپتیکال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید