گل محمدی: در داربی نمی خواستند پرسپولیس برنده گردد، هنوز شانس قهرمانی داریم

به گزارش راهنمای مدرسه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید عواملی مزاحمت هایی ایجاد می نمایند تا این تیم قهرمان نشود.

گل محمدی: در داربی نمی خواستند پرسپولیس برنده گردد، هنوز شانس قهرمانی داریم

به گزارش راهنمای مدرسه به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی درباره شرایط پرسپولیس در سال 1400 اظهار کرد: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما موفقیت هایی هم داشتیم و توانستیم پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم و توانستیم درسوپرجام قهرمان بشویم و از این نظر سال خوبی بود. همه می دانند چقدر مشکل داشتیم اما در مجموع فصل تازه برای ما پر فراز و نشیب بود. بازیکنان همه کوشش خود را انجام دادند تا طرفداران شادمان شوند اما عواملی و مزاحمت هایی وجود دارد که اجازه ندهند پرسپولیس قهرمان گردد اما این قول را می دهم که با همه وجود کار کنیم تا طرفداران را شادمان کنیم.

وی اضافه نمود: کار سختی داریم و نیاز به یاری و حمایت طرفداران داریم. شک نکنید که ما همه کوشش مان را انجام می دهیم. وقتی در پرسپولیس کار می کنید فقط باید یک هدف داشته باشید که آن هم قهرمانی است و باید فقط برای گرفتن جام کوشش کنیم. ما پر فشار تمرین می کنیم و زحمت می کشیم اما هستند کسانی که بخواهند چوب لای چرخ تیم بگذارند و این افراد زیاد هستند. پارسال شاهد کارشکنی های زیادی بودیم و مسائل ما از ابتدای فصل آغاز شده بود اما پا پس نکشیدیم و با تمام وجود کار کردیم. هدف اصلی ما همواره قهرمانی بوده و خواهد بود و شک نکنید که باید راستا را با یاری طرفداران ادامه بدهیم.

او در ادامه گفت: امیدوارم شرایطی رخ بدهد که بازی ها با حضور طرفداران باشد چون حضور آن ها به ما انگیزه می دهد. الان همه جای جهان بازی ها با تماشاگر است و وجود آن ها تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه برای ما دارد. در نبود طرفداران بیش ترین ضرر را پرسپولیس نموده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات داربی 98 هم گفت: هدف اصلی ما در داربی پیروزی بود و همه مجموعه تیم به سه امتیاز فکر می کردیم. از نظر فنی بازی خوبی انجام دادیم اما اتفاقاتی در آن بازی رخ داد که حتی من صحنه های آن را استخراج کردم و معین است که می خواستند اجازه ندهند پرسپولیس بازی را ببرد. خیلی از سوت ها بی موقع بود و فشاری که ما روی حریف داشتیم را از بین می برد. ما در این موضوع اذیت شدیم. اگر قضاوت معمولی و عادی در بازی بود، ما قطعا می توانستیم بازی را ببریم و (فرایند داوری) تمرکز همه ما را برهم زد. در هر صورت هفت بازی مانده است و برای قهرمانی هنوز شانس داریم. هدف ما این است که در این هفت بازی به رجحان برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گل محمدی: در داربی نمی خواستند پرسپولیس برنده گردد، هنوز شانس قهرمانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: در داربی نمی خواستند پرسپولیس برنده گردد، هنوز شانس قهرمانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید