مخالفت با درخواست سرمربی تیم ملی!

به گزارش راهنمای مدرسه، روزی که امیر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، صحبت از معتبر بودن قرارداد او تا جام ملتهای آسیا بود اما بعدها که بحث احتیاج سرمربی تیم ملی به داشتن زمان بیشتر مطرح شد، این خبر به گوش رسید که امیر قلعه نویی در کوشش است تا فدراسیون فوتبال را مجاب کند که مدت قرارداد او و همکارانش را تا جام جهانی 2026 تمدید کند.

مخالفت با درخواست سرمربی تیم ملی!

طی چند وقت گذشته این خبر به صورت غیررسمی مطرح شده بود که امیر توانسته مهدی تاج را راضی کند که با افزایش زمان قرارداد کادر فنی تیم ملی موافقت کند اما طبق شنیده های فوتبالی، تا این لحظه خبری از موافقت با افزایش زمان قرارداد سرمربی تیم ملی نیست و این مربی، فعلا تا جام ملتهای آسیا، راهنمایی ایران را به عهده خواهد داشت. گویا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مخالف درخواست قلعه نویی بوده و تاج هم در نهایت باید نظر هیات رییسه را هم لحاظ کند چرا که قرارداد قلعه نویی باید به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال برسد.

امروز یکی دو خبرگزاری روایت مشابهی داشتند و نوشتند هیات رئیسه در شرایطی با تمدید قرارداد امیر قلعه نویی موافقت خواهد نمود که او بتواند تیم ملی را حداقل به جمع 4 تیم پایانی جام ملتهای آسیا برساند. البته که گویا بعضی اعضای هیات رئیسه، حضور در فینال را شرط تمدید اتوماتیک امیر عنوان نموده اند و حتی بعضی هم به قهرمانی تیم ملی اشاره نموده اند. البته اگر قلعه نویی، تیم را به فینال جام ملتهای آسیا ببرد، شانس تمدید قراردادش تا جام جهانی 2026 زیاد است.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "مخالفت با درخواست سرمربی تیم ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت با درخواست سرمربی تیم ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید