رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم

به گزارش راهنمای مدرسه، مدافع ملی پوش فوتبال ایران ضمن پیوستن به کمپین کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: می توانیم این روز های چالش برانگیز را به بهترین ساعات زندگی خودمان تبدیل کنیم.

رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم

به گزارش گروه ورزشی راهنمای مدرسه، رامین رضاییان مدافع تیم ملی فوتبال ایران و تیم الشحانیه قطر به کمپین حفظ فعالیت های ورزشی در دوران کرونا که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ایجاد شده است، پیوست.

رضاییان در گفتگو با سایت AFC گفت: قلب و دعای من با همه کارکنان مراقبت های بهداشتی و کسانی است که در خط مقدم هستند. همه باید با این شرایط جدید سازگار شوند.

وی افزود: در این زمانِ مبهم، آسان است که احساس ناامیدی و اضطراب کنیم، اما سلامت ذهن و بدن، در دستان خودمان است. تمرینات و فعالیت های جسمانی نه تنها بدن ما را تقویت می کند بلکه باعث می شود هر روز یک ذهنیت مثبت داشته باشیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران شرح داد: ما باید از یکدیگر پشتیبانی کنیم. اطمینان دارم که از طریق این احساس اتحاد، این چالش برانگیزترین روز های تاریخ را به بهترین ساعات زندگی خود تبدیل خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضاییان: قلبم با کادر پزشکی خط مقدم کروناست ، می توانیم این روز ها را به بهترین ساعات تبدیل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید