دره ای زیبا در کاتالان اسپانیا ، نواره فیروزه ای رنگ

به گزارش راهنمای مدرسه، در این مطلب سفر به اسپانیا را تجربه می کنیم، بازدید از یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی اسپانیا و جاهای دیدنی اسپانیا را. یک شاهکار زیبا که تماشای آن می تواند هوش را از سر شما ببرد. نام این جاذبه طبیعی که یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا ست، تنگه مونت ربی است. این جاذبه طبیعی بِقدری منحصر بفرد و شگفت انگیز است که مانند یک نگین انگشتری، میان این کوه های بزرگ می درخشد. از بازتاب خورشید روی سطح این الماس زیبا، چشمان مردم دنیا برویش خیره مانده. زلالی آب بقدری نمود میکند که فکر میکنید پاک تر از سفیدی هم وجود دارد که از دل این کوه سرازیر شده و به این تاریکی، روشنایی خاصی می بخشد. بنابراین با ما همراه باشید در سفر به اسپانیا ...

دره ای زیبا در کاتالان اسپانیا ، نواره فیروزه ای رنگ

تنگه سی یراد مونتسک، یکی از جاهای دیدنی اسپانیا

در این تنگه دلربا رود زیبایی به نام نوگوراریبا گورچانا جریان دارد که می توان لقب یکی از معروف ترین رودهای اسپانیا را به آن داد. رنگ فیروزه ای این رود خروشان در جهان زبان زد خاص و عام است و باعث شده هر ساله جهانگرد ها و کوهنوردان خیلی زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب کند. برای از نزدیک دیدن این رود دست نیافتی، شیاری باریکی بین کوه های خزه داره معروف سی یراد مونتسک ساخته شده به نام های آراگون و کاتالونیا تا در این تنگه قدم به قدم بتوان همراه با رود جاری بود و از مناظره اطراف لذت برد. این را هم از قلم نیاندازید که تنها راه عبور از این کرانه طبیعی، همین شیار خیلی باریک و هیجان انگیز است که نزدیک ترین دید را به شما برای ماجراجویی های بی وقفه شما می دهد.

زیبا و باورنکردنی ...

تنگه همانند ربانی باریک و فیروزه ای رنگ که عرضش به بیش از 20 متر هم تجاوز نمی کند، در بین کوه های قد علم نموده ای که تا 500 متر بلندی دارند، پایکوبی کنان در جریان می باشد. از سال 1980 و زمانی که ساخت گذرگاه کوچک تمام شد، کوهنوردان و جهانگرد های ماجراجوی زیادی با کوهپیمایی در این شکاف طبیعی و باریک، مجذوب چشم انداز جادویی که تلفیقی از تنگه و رود خانه فیروزه ای رنگ شدند. چشم انداز فیروزه ای رنگی که با پوشش منحصر بفرد کوه های خزه دار، دست در دست هم، تا پایانی مسیر عظمتشان را به رخ می کشند.

جاذبه های دیدنی حیات وحش تنگه

در ادامه این مسیر، به نقطه اوج منطقه که رسیدید، می توانید آب های تند و خروشان رودخانه را قبل از ورود به تنگه مشاهده کنید و ببینید که چگونه هراسان خود را به رود می رسانند، گویی همه در یک مسابقه هستند و پیروزی بر سر مرگ و زندگی ست. دیدنی این چشم انداز تکرار نشدنی حقیقتا می تواند تجربه ای بی نظیر از سفر به اسپانیا باشد. حال سرتان رو بالا بیارید و به آسمان آبی و بی پایان خیره شوید، به تعداد زیادی از پرندگان زیبا و کمیاب اسپانیا که آسمان این منطقه را برای پرواز انتخاب نموده اند. پرندگانی همانند دال (گونه ای از کرکس)، عقاب طلایی، کرکس مصری، هما (کرکس ریش دار) و گونه های زیادی از خفاش ها که تنها لنز عکاس های حرفه ای و با ذوق شکار می گردد را می توانید در این دره و از نزدیک دیدن نموده و از این همه شگفتی لذت ببرید. بنابراین بازدید این تنگه را که یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا است را از دست ندهید.

منبع: همگردی

به "دره ای زیبا در کاتالان اسپانیا ، نواره فیروزه ای رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دره ای زیبا در کاتالان اسپانیا ، نواره فیروزه ای رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید