بازی های ماه آینده پلی استیشن پلاس اعلام شد؛ تونی هاوک و یاکوزا

به گزارش راهنمای مدرسه، طبق انتظار، پلی استیشن لیست بازی های پلی استیشن پلاس اسنشیال را برای ماه آگوست 2022 بیان کرد. پس از معرفی ساختار تازه پلی استیشن پلاس، احتمال دادیم که سطح اول و معمولی پلی استیشن پلاس با افت زیادی همراه گردد اما بازی هایی که در این چند ماه اخیر برای این سطح عرضه شده اند، به ما نشان می دهد که نه تنها شاید افت نبوده ایم، بلکه برخی از برترین ماه های پلاس را شاهد هستیم.

بازی های ماه آینده پلی استیشن پلاس اعلام شد؛ تونی هاوک و یاکوزا

طبق اعلام رسمی پلی استیشن، لیست بازی های سطح اول پلاس شامل 3 بازی Yakuza: Like a Dragon، Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 و Little Nightmares خواهد بود. این بدون شک یکی از برترین لیست بازی های پلی استیشن پلاس در سال 2022 است. دارندگان کنسول پلی استیشن 5 می توانند نسخه بهبودیافته دو بازی Yakuza: Like a Dragon و Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 را تجربه نمایند. هر سه بازی برای دارندگان دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و اشتراک پلی استیشن پلاس از 2 آگوست به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود.

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 که در سال 2020 عرضه شد، توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان دریافت کند. این بازی آخرین اثری بود که استودیو Vicarious Visions قبل از جذب شدن به وسیله بلیزارد به عنوان یک استودیو مستقل آن را توسعه داد. این اثر که بازسازی دو بازی Tony Hawks Pro Skater را ارائه می نماید، از DNA این دو بازی استفاده نموده اما تجربه ای امروزی را از آن نشان می دهد.

از سوی دیگر، Yakuza: Like a Dragon یک تغییر بزرگ برای این فرنچایز بود زیرا یک قهرمان کاملاً نو را معرفی کرد و اکشن را از نزاع خیابانی به مبارزات نوبتی الهام گرفته از بازی های نقش آفرینی تبدیل کرد. با این حال، علی رغم آن تغییرات بزرگ، هسته اصلی بازی های یاکوزا که شامل داستان های اپیزودی و گیرا، محیط های سندباکس بزرگ برای کاوش کردن و گروهی از شخصیت ها با شخصیت پردازی خوب است، همچنان حفظ شده است.

بازی سوم هم یک بازی مستقل به نام Little Nightmares است که سال 2017 عرضه شد و توانست با فضاسازی و اتمسفر گیرا و درگیرنماینده خود و سکانس های پرتنش گیم پلی نظرهای زیادی را جلب کند.

این سه بازی قطعاً یکی از برترین ماه پلاس را در این نسل رقم می زند. به خصوص با توجه به این واقعیت که دو بازی Yakuza: Like a Dragon و Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 هنوز تخفیف های بسیار زیادی را هم دریافت ننموده اند و از این نظر ارزش حضور آن ها در این سرویس بالاتر می گردد.

بازی های پلی استیشن پلاس برای ماه آگوست:

  • Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 Cross-Gen Deluxe Bundle (نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)
  • Yakuza: Like a Dragon (نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)
  • Little Nightmares (نسخه پلی استیشن 4)

پلی استیشن ویدیویی برای معرفی سه بازی این ماه پلی استیشن پلاس تهیه و منتشر نموده است که هر سه بازی را به خوبی به نمایش می گذارد. می توانید این ویدیو را در ادامه ببینید.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی های ماه آینده پلی استیشن پلاس اعلام شد؛ تونی هاوک و یاکوزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های ماه آینده پلی استیشن پلاس اعلام شد؛ تونی هاوک و یاکوزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید