انجام کار های بزرگ در فارس نیازمند مدیر توانمند است

به گزارش راهنمای مدرسه، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، انجام پروژه های بزرگ در استان فارس را نیازمند مدیران توانمند، شجاع و کارآمد دانست.

انجام کار های بزرگ در فارس نیازمند مدیر توانمند است

ابراهیم عزیزی در جمع شماری از فعالان فرهنگی و اجتماعی فارس با اشاره به رویکرد نمایندگان از ابتدای مجلس یازدهم تا به امروز، گفت: از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم در پی انجام چند پروژه بزرگ برای استان فارس بودیم تا عقب ماندگی های این استان تا حدودی جبران گردد.

او گفت: در این راستا چند ابرپروژه همانند خط انتقال آب از خلیج فارس به استان، تکمیل و راه اندازی آزادراه ها و بزرگ راه ها، انتقال خط فرآورده های نفتی، تکمیل خطوط ریلی را در دستور کار قرار دادیم.

عزیزی گفت: بنده به این نتیجه رسیده ام که عقب ماندگی های فارس بدون ایجاد زیرساخت های بزرگ قابل جبران نیست و انجام کار های سطحی و کم اثر نمی تواند این عقب ماندگی را جبران کند.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی گفت: برای انجام پروژه های مذکور، جلسات متعددی با وزرا، مدیران ستادی و حتی رییس جمهور و رئیس مجلس برگزار کردیم تا حداقل ذهنیت آن ها را در مورد عقب ماندگی های مفرط فارس آماده کنیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: گرفتن موافقت نامه ها از مرکز، یک قسمت کار بود و انجام آن در استان قسمت دیگر کار که باید گفت این قسمت دوم بدون حضور مدیران کارآمد، شجاع و توانمند که بتوانند در لحظات سخت، تصمیمات بزرگ بگیرند، غیر ممکن می نمود.

او گفت: به اعتقاد بنده مدیران ضعیف، بی انگیزه و ناتوان قادر به انجام کار های بزرگ نیستند و ما برای کار های بزرگی که اشاره شد احتیاجمند مدیرانی قوی و تصمیم گیر هستیم.

عزیزی گفت: در مسایل استان عقل حکم می نماید که نگاهمان قاطع و محکم و مبتنی بر احتیاج های اساسی استان باشد و مدیری که نتواند خود را با این شرایط وفق دهد، به درد فارس نمی خورد.

راهنمای مدرسه فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انجام کار های بزرگ در فارس نیازمند مدیر توانمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام کار های بزرگ در فارس نیازمند مدیر توانمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید