اخبار مجلس

انجام کار های بزرگ در فارس نیازمند مدیر توانمند است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، انجام پروژه های بزرگ در استان فارس را نیازمند مدیران توانمند، شجاع و کارآمد دانست.

23 مرداد 1401

خاندوزی: مسیرهای اخذ سود مازاد از وام گیرندگان مسدود می گردد

وزیر اقتصاد گفت: بعضی بانک ها گریزگاه هایی برای اخذ سود مازاد بر مصوبات شورای پول و اعتبار از تسهیلات گیرندگان یافته اند که این روزنه ها تا یک ماه آینده بسته می گردد.

30 تیر 1401

عزم جدی همه دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زیرساختهای غار ده شیخ

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، موضوع عزم جدی همه دستگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه زیرساختهای غار ده شیخ مطرح شد.

14 تیر 1401

نسخه مجلس برای حقوق کارمندان، نظر دولت برای افزایش دستمزد

دولت سیزدهم در لایحه بودجه سال1401، پیشنهاد نموده بود حداقل حقوق پایه کارکنان خود را برای سال آینده به صورت پلکانی از 5 تا 29درصد افزایش دهد.

12 خرداد 1401

اعلام زمان توزیع کارت داوطلبان کنکور دکتری 1401

تهران (پانا) - کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1401 طی روزهای سوم تا پنجم اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و این آزمون نیز روز آدینه ششم اسفند با حضور بیش از 186 هزار داوطلب برگزار خواهد شد.

2 خرداد 1401

دندان مصنوعی طلایی 2700 ساله ای که آخرین صاحب آن یک پادشاه بود!

دندان مصنوعی 2700 سالهمثل این که لیست اشیای کشف شده باستانی در جهان تمامی ندارد و هر بار هم می خواهد ما را بیش از پیش شگفت زده نماید! البته قبل از هر چیز باید بگوییم که صرفا موضوع وجودی این آیا باعث تعجب نیست بلکه این مسئله که در زمانی که این وسایل با هر کاربردی...

7 اردیبهشت 1401

محدودیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد ، جریمه 200 هزار تومانی تردد از22 تا 3 صبح

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوی اسلامی ایران از ادامه اجرای طرح محدودیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

15 تیر 1400

امروز اتکای صنعت برق به منابع دولتی بسیار ناچیز است

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر نیرو گفت: امسال لایروبی رودخانه های کشور، 5 برابر سال گذشته بوده و به همین دلیل، آمادگی ها برای مهار سیلاب های احتمالی نسبت به سال های قبل، بیشتر شده است.

1 بهمن 1399

خبرنگاران داغِ عطش بر پیشانی تالاب بین المللی گاوخونی

اصفهان-خبرنگاران- غمنامه سترگی است، تماشای این روزهای تالاب بین المللی گاوخونی اصفهان که فریادهای نزده اش حالا چروک بر پیشانی شده با هزاران افسوس، دیگر خبری از جشن مهمانی مرغان و آن همه زیست بوم رنگارنگ نیست، این اکوسیستم حیات بخش دیروز، امروز از داغ...

26 آبان 1399

رسول پناه: پرونده برانکو در دادگاه CAS باز است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: روز گذشته دادگاه CAS به ما نامه فرستاد و درخواست کرد تا یکی دو روز دیگر لایحه و مدارک خود را درباره برانکو بفرستیم.

21 شهریور 1399

تشریح برنامه تمرینی شاگردان محمد بنا در دوران قرنطینه

به گزارش خبرنگاران، پس از تعطیلی اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاگردان محمد بنا به شهرهای خود بازگشتند تا تمرینات خود را بطور انفرادی و در قرنطینه انجام دهند. کادر فنی بلافاصله برنامه های تمرینی این فرنگی کاران را تدوین و با راه...

10 تیر 1399

محدودیت شدید تردد به روستاهای تفت

خبرنگاران/یزد فرماندار شهرستان تفت گفت: در بسیاری از روستاهای شهرستان تفت محدودیت شدید تردد برقرار و از ورود افراد غیربومی و غیر ساکن جلوگیری می گردد.

21 اردیبهشت 1399

پیغام تسلیت لاریجانی بمناسبت درگذشت مادر شهید منافی

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهید والامقام محمد منافی را تسلیت گفت.

11 اردیبهشت 1399

هوای البرز در شرایط قرمز نهاده شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز خاطرنشان کرد که وضع کیفی هوای استان البرز به جز شهرستان های طالقان وآسارا در شرایط قرمز قرارگرفته و برای تمام گروه ها ناسالم است.

28 فروردین 1399

خبرنگاران تازه ترین اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا

تهران- خبرنگاران- کرونا در حال حاضر هشت کشور خاورمیانه را آلوده نموده است و بیش از 79 هزار نفر در سراسر دنیا به این ویروس مبتلا شده اند.

21 فروردین 1399