با این افراد سفر نروید ، راهکارهایی برای انتخاب همسفر

به گزارش راهنمای مدرسه، زندگی روز مره و تکراری شدن روزهای آن ،آدمی را ملزم به داشتن سرگرمی و خستگی در کردن میکند.تعطیلات خوب و یک مسافرت گروهی دلچسب، برترین راه برگشت انرژی برای زندگی دوباره است.به شرطی که تعطیلات و مسافرت خوبی را سپری نموده باشید.و پس از آن میتوانید کار وزندگی دوباره روزمره را با نیروی تازه آغاز کنید. هرچند مسافرت های پرماجرا و هیجان انگیز تک نفره خیلی لذتبخش است، ولی هیچ چیز به مقدار یک سفر دست جمعی شادی بخش نیست. در کنار عزیزان و دوستان، میتوانید اوقات ولحظات خوشی را سپری کرد و با اینحال انتخاب همسفرانی که درکنار آنان به این سفر خاطره انگیز رفتن بسیار مهم است. افراد بد سفر کاری میکنند تا شما با سفر کردن همراه آنها پشیمان شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارهای برای انتخاب همسفر و چگونه یک همسفر خوب را انتخاب کنیم و برای شما به طور کامل شرح دهیم..

با این افراد سفر نروید ، راهکارهایی برای انتخاب همسفر

درست انتخاب کنید

برای انتخاب یک همسفر خوب در مجموعه راهکارهایی برای انتخاب همسفر باید گفت که در اینگونه مواقع است که دوستان و اعضا خوش سفره دور و برتان اهمیتشان معلوم میگردد.آنها میتوانند همراهان خوبی باشند.وقت انتخاب همسفر، به سراغ کسانی نروید که تخصصشان خراب کردن لحظات خوب است، افرادی که در این مطلب از آنها نام برده میشوند، هرگز مناسب سفر نیستند.

همواره دیر مینمایند

در مثال هایی از راهکارهای برای انتخاب همسفر باید گفت که این افراد، معمولا بی ادب هستند. کسانی را میشناسیم که در مهمانی ها یا محل کار مدام، دیر مینمایند.سفر کردن با چنین افرادی، مسلم است که برنامه هایتان را بهم خواهند ریخت. چون به موقع نمیتوانند حاضر شوند و بالاخره شما را به دردسر می اندازند. اگر در سفرتان با این آدمها اجبار دارید باید در برنامه ریزی هایتان هر کاری خواستید انجام دهید ،کارها و برنامه هارا زودتر از موعد مقرر به آنها بگویید حاضر شوند.

خیلی زیاد حرف می زنند

جمله سکوت طلاست، برای همه مردم مفهوم ندارد. همه دوست دارند در مسافرت، با همسفرهایشان تبادل نظر داشته باشند، اما گاهی دیدنی منظره ها اطراف در سکوت و داشتن آرامش هم لذتبخش است.ولی یک همسفر پرحرف از افراد بد سفر برایش این مورد بی معنی است.تاجایی که حتی در هنگام مطالعه ،شنیدن موسیقی، ویا استراحت،دائم حرف می زند و یک لحظه هم راحتتان نمیگذارد.

افراد خودخواه

برای مثالی از راهکارهای برای انتخاب همسفر باید گفت که یک همسفران خودخواه، فقط بخودشان و خواسته های خودشان توجه دارند. و دائم شمارا مجبور به کاری مینمایند که، خودشان میخواهند. مثلا غذای دلخواهشان، جای دلخواهشان، سرگرمی و حتی استراحتگاه دلخواه خودشان.با این افراد،فرصت نمی کنید در باره چیزی نظر بدهید و یا پیشنهاد بدهید وسفر بسیار خسته نماینده و بدی را با این مدل افراد بد سفر تجربه خواهید کرد.

تنبل و بی حالند

درست است که تعطیلات وقتی برای استراحت و داشتن آرامش است ولی افراد تنبل و افراد بد سفر 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ، هیچ کاری نمینمایند. آنها در تمام طول سفر، تا دیر وقت خواب هستند، بعد غذا، مثلا اگر محل سفرتان ساحل باشد، به کنار ساحل رفته و این بار تا غروب میخوابند. و اگر شانس زیادی داشته باشید، غروب برای چند دقیقه باشما صحبت نموده و دوباره به استراحت خواهند پرداخت و به این ترتیب، سفر شما بدون ماجرا، تجربه و خاطره خاص جالبی می گذرد، و فقط برایتان، خستگی و بی حوصلگی باقی می ماند.

بیش از میزان پرجنب و جوش و فعالند

این اشخاص درست نقطه مقابل اشخاص تنبل هستند. اینها هم میتوانند لحظات خوب وخوش سفرتان را خراب نمایند. مثلا ساعت 5 صبح بلند شوند و به کوهنوردی بروند! در جاهای خطر دار دریا برای شنا بروند،و حتی ممکن است دست به کارهای خطرناک و ماجراجویانه بزنند. اگر آرامش و استراحت در تعطیلات میخواهید ،و البته چند سرگرمی سالم وساده در منظورتان است،با چنین افرادی که همسفر خوب هم نیستند و جزو افراد بد سفر هم هستند به مسافرت نروید.

کلی چمدان باخود برمی دارند

چند روز سفر، اما سه چمدان بزرگ برای یک نفر! و همسفری که کلی وسیله باخود می آورد، خیلی دست و پا گیر خواهد بود.وحتی شاید باعث پرداخت هزینه های اضافی و بی فایده هم بگردد.با پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای روز به راحتی میگردد فهمید که آب وهوای مقصد ،چگونه است ونسبت به آن لباس و وسیله برداشت. والبته برداشتن یک یا دو دست لباس اضافه کفایت می نماید. ولی وقتی همسفرتان کل کمد لباسهایش راباخود برمی دارد ،پر واضح است که کلافه وخسته تان می نماید.

دیوانگان عکاسی

سفر با همسفر خوب، برترین زمان برای عکس گرفتن از منظره ها و طبیعت بینظیر است و با عکسی خاطرات خوش سفر ماندگار و خاطره انگیز میگردد. اما لحظاتی هستند که شما دوست دارید دوربین را کناری گذاشته و از دیدن و آرامش سفر لذت ببرید و گشتی در آن جا بزنید، یا هر کار دیگری غیر از لذت عکاسی، داشته باشید. اینجاست که همسفرتان که دیوانه عکس گرفتن است (و صد البته که عکاس واقعی هم نیست)، اجازه لذت از سفرتان را از شما میگیرد. بنابراین چنین شخصی هم مناسب سفر با شما نیست.

بیش از حد مقید هستند

در راهکارهای برای انتخاب همسفر و قبل سفر یک برنامه ریزی خوب ،کار خوبی است. چه خوب است که میتوانید از قبل برای هر روزتان برنامه داشته باشید وبا دانستن کارهای آن روز، از وقت محدودتان، برترین استفاده را ببرید ولی گاهی مواقع، زمانی که در سفر هستید، موضوعات جالبی برای سفر می بینید که قبلا هیچ ایده و برنامه ای درورد آن نداشتید و میتوانید آن را با برنامه قبلی تان با همسفر خوب جایگزین کنید. اگر همسفرتان به شدت مقید به برنامه قبلی تان باشد، فرصت تجربیات و سرگرمیات تازه را از شما هم خواهد گرفت.

افرادی که خیلی پر افاده هستند

آیا تابحال با این اشخاص در مجموعه راهکارهای برای انتخاب همسفر به سفر رفته اید؟ سفر با چنین افرادی که جزو همسفر خوب نیستند یک شکنجه کامل است. انتخابتان هر هتل یا مسافرخانه ای باشد، آن را کسر شان میدانند.حتی رستوران های عالی را مزخرف می دانند. برنامه شان با شما فرق دارد، برنامه هایی که ممکن است هزینه اضافی روی دستتان بگذارند. و دست آخر هم از همه چیز و همه کس ناراضی هستند. وقتی با این مدل آدم مسافرت برید، دو انتخاب بیشتر ندارید: اول اینکه تسلیم مطلق خواسته ها و افاده ها و نخوت هایشان باشید، یا اینکه از قبل خودتان از رستوران گرفته تا هتل و سرگرمیگاه ، همه را، خودتان برنامه ریخته و رزرو کنید.

پر از غرولند و شکایت است

بعضیها هستند که دائم از هر چیزی شکایت مینمایند ،نق می زنند و غرغر مینمایند.برای مثال ، اگر حرکتتان نیم ساعت دیر گردد، زمین و زمان را بهم میریزند و حسابی اوقات خودشان و شمارا تلخ مینمایند.همه چیز باید ایده آل و کاملا بر وفق مرادشان باشد. وگرنه شکایت های بی وقفه شان،کلافه نماینده میگردد. اگر میخواهید چند روز سفر خوب و آرامی داشته باشید،هرگز با این فرد به مسافرت نروید.

منبع: همگردی

به "با این افراد سفر نروید ، راهکارهایی برای انتخاب همسفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این افراد سفر نروید ، راهکارهایی برای انتخاب همسفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید